Tuesday, February 15, 2011

LOVE EDIT~

~ABANG OHH ABANG~
Nama : Muhammad Azzim Azme
Dia juga dikenali sebagai PAHLAWAN MELAYU zaman dahulu..HAHA
Ini Dia di rumahnya di FRANCE,,
Best kan??

>< DOMO ><
Nama: Domo Kun
<3 this character,,
3 AVICENNA is my class 2011
SMKM is my school,,
<3 <3

(FARA HANA HADZUAN)
Dia ini dikira sebagai ANAK MENAKAN saya la,,
Born in 1998,,school at SMK IBRAHIM,KEDAH

-NUR ADILAHUSNA AZME-
Kaka ku,,
Dikenali oleh rakan2 nya adalah DILA..
Belajar di UPM(nk abeh dah pown)
HAHA,,

=LITTO=
Dikenali juga sebagai NURUL NABILAH AZME
Suka sangat dengan nama LITTO
MILIK KAMU tuyh saja2 ja letak,,
HEHE<3

{UMMI SYUHADA MOHD JALANI}
Cousin BEST EVER
Dikenali sebagai 'TATAK UMI'
Dulu waktu RAYA kitorang selalu pakai baju sama dan selalu dikenali sebagai KEMBAR,,
Mana x kembarnya,, BAJU sama, BEG pown sama,,
Selalunya balik KAMPUNG kami selalu lah berkepit
Dan dialah COUSIN SAYA YANG PALING BEST
<3 TATAK UMI

 < SIBLING EVER >
Kaka saya CIUM abang saya,,
Itulah tanda KASIH dan SAYANG nya kepada abang,,
Kenapa saya tiada??
Sebab waktu nieyh saya x lahir lagik,,HAHA

Ini baru separuh GAMBAR,, ada banyak lagik,,
Tunggu di POST akan datang di CHOCA STORY
BUBYE ><

No comments:

Post a Comment